Wednesday, August 17, 2016

Rakan Niaga Diperlukan

Teks: Siti Azurah Binti Jalaluddin

Bismillah.
Assalamualaikum.

"Alhamdulillah, Syukur ada Qaseh Gold"



Foto: Siti Azurah Binti Jalaluddin


Bisnes Qaseh telah banyak mengubah kehidupan saya. Perubahan terbesar bila mana saya mengambil keputusan untuk berhenti kerja dan memulakan perniagaan dari rumah. Kini, saya memiliki SOHO sendiri di rumah dan Rak Qaseh disudut ruang tamu.

Saya memilih untuk bekerja sendiri kerana anak-anak masih kecil. Kos sara diri yang tinggi juga menyebabkan saya nekad mengubah kehidupan keluarga kecil kami. Pada mulanya, suami kurang bersetuju tapi bila beliau melihat kesungguhan saya dalam Bisnes Qaseh. Alhamdulillah, Beliau setuju. Kini sudah 3 tahun saya menjalankan Bisnes Qaseh dengan memegang jawatan kecil sebagai 'Pengurus Pemasaran Wilayah' @ PPW.

Seronok memang seronok, saya dapat bantu kawan-kawan menjana pendapatan sendiri yang dapat menampung perbelanjaan harian mereka. Buatlah sesuatu dengan Kesungguhan, InshaAllah Hasilnya anda akan rasai nikmat.

Disini saya membuka PELUANG DAN RUANG untuk sahabat-sahabat saya untuk menjana pendapatan bersama Bisnes QASEH GOLD. InshaAllah saya akan sharekan entri Berkaitan Bisnes Qaseh Gold nanti.

Jika Anda berminat, Boleh Whatsapp saya secara terus di 0182152609 untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment